مبانی نظری تمرکز مشتری : مفهوم تمرکز مشتری و رابطه آن با شاخص های شرکت
  • ادبیات و مبانی نظری
  • پادعلم
  • 1400/12/22
  • 343
مبانی نظری تمرکز مشتری : مفهوم تمرکز مشتری و رابطه آن با شاخص های شرکت

 

ادبیات و مبانی نظری

تمرکز مشتری

 

فهرست مطالب

مفهوم تمرکز مشتری

امروزه در محیط کسب و کار، جلب رضایت مشتری، در دستیابی سازمان‌ها به اهدافشان، نقشی مهم و اساسی دارد. تمرکز مشتری به تعداد و اندازه نسبی مشتریانی اشاره دارد که به درآمدهای شرکت کمک می‌کنند. از آنجایی که سهم بیشتری از درآمد کلی توسط مشتریان عمده (یعنی بزرگترین) یک شرکت تامین می‌شود، گفته می‌شود که.....

 

---------------------------------------------------------------------------

فایل کامل ادبیات و مبانی نظری در حوزه تمرکز مشتری

در پایگاه منابع علمی پادعلم موجود است.

دریافت فایل

 -----------------------------------

به مطلب بالا امتیاز دهید

و پیشنهاداد و نقطه نظرات خود را در خصوص مطلب بالا برای ما ارسال نمایید.

5از 5براساس 12 رای
0 ثبت نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به پاد علم می‌باشد