مبانی نظری رقابت در بازار محصول: مفهوم و رابطه رقابت در بازار محصول با شاخص های مختلف
  • ادبیات و مبانی نظری
  • پادعلم
  • 1348/10/11
  • 613
مبانی نظری رقابت در بازار محصول: مفهوم و رابطه رقابت در بازار محصول با شاخص های مختلف

ادبیات و مبانی نظری

رقابت در بازار محصول

 

فهرست مطالب

 

 

مفهوم رقابت در بازار محصول

امروزه رقابت پذیری یک موضوع محوری در سطح دنیا است؛ که از آن به عنوان وسیله ایی جهت دست یابی به رشد اقتصادی مطلوب و توسعه پایدار یاد می‌شود. یکی از ویژگیهای شرکت موفق برخورداری از قدرت...

 

---------------------------------------------------------------------------

فایل کامل ادبیات و مبانی نظری در حوزه رقابت در بازار محصول

در پایگاه منابع علمی پادعلم موجود است.

دریافت فایل

 -----------------------------------

به مطلب بالا امتیاز دهید

و پیشنهاداد و نقطه نظرات خود را در خصوص مطلب بالا برای ما ارسال نمایید.

5از 5براساس 9 رای
0 ثبت نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به پاد علم می‌باشد
طراحی سایت توسط نوپرداز