مبانی نظری مسئولیت اجتماعی شرکت ها
  • ادبیات و مبانی نظری
  • محمدی
  • 1397/05/19
  • 5466
مبانی نظری مسئولیت اجتماعی شرکت ها

 

 

مروری بر ادبیات و مبانی نظری

گزارشگری مسئولیت اجتماعی

 

 

فهرست مطالب

 

 

مفهوم مسئولیت اجتماعی و اهمیت آن

یک مسأله اساسی در اقتصاد وکسب و کار پایداري و تداوم رشد و توسعه اقتصادي است، که وابسته به فعالیت مسؤولیت اجتماعی و رفتار سرمایه‌گذاري در  شرکتهاي مدرن است (پورتر[1] ،1991).  در سالهاي اخیر نظریه‌اي بیان شده مبنی بر اینکه، واحدهاي تجاري می‌توانند ایجاد ثروت، اشتغال و نوآوري کنند، بازار را تامین نمایند، و فعالیتهايشان را تقویت کرده و و رقابتشان را بهبود بخشند، در صورتی که براي حفظ اجتماعی که خود در راه اندازي آن نقش اساسی داشته‌اند همکاري نمایند(عرب صالحی و همکاران، 1392). لذا جهت مسؤولیت اجتماعی به سمتی است که فواید اجتماع در آن امتداد است. و تلاش بر این بوده است که سود............

 

 

---------------------------------------------------------------------------

برای دریافت فایل کامل ادبیات و مبانی نظری گزارشگری مسئولیت اجتماعی شرکت

به پایگاه منابع علمی حسابداری پادعلم مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 -----------------------------------

 

[1] - porter

به مطلب بالا امتیاز دهید

و پیشنهاداد و نقطه نظرات خود را در خصوص مطلب بالا برای ما ارسال نمایید.

5از 5براساس 11 رای
0 ثبت نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به پاد علم می‌باشد
طراحی سایت توسط نوپرداز