ادبیات و مبانی نظری
شرکتهای خانوادگی (مالکیت فامیلی)
فهرست مطالب
تعریف شرکتهای خانوادگی و ویژگی های آنها
مک کوناگی و همکاران[1] (2001) در تعریف شرکتهای خانوادگی، شرطی را در مورد درصد تملک سهام از سوی اعضای خانواده، بیان نمیکنند. از نظرآنها در شرکتهایی به عنوان خانوادگی تعریف شدهاند که هیات مدیره، از اعضای یک خانواده باشند. اهرهارت و نواک [2] (2003) بالاترین درصد مالکیت را در تعریف شرکتها ذکر میکنند. از نظر آنها شرکتهایی به عنوان شرکتهای خانوادگی تلقی میشوند که یک یا....
---------------------------------------------------------------------------
برای دریافت فایل کامل ادبیات و مبانی نظری مالکیت خانوادگی
به پایگاه منابع علمی حسابداری پادعلم مراجعه نمایید.
-----------------------------------
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.