مبانی نظری اندازه شرکت: مفهوم، شاخص های شناسایی و اهمیت اندازه شرکت
  • ادبیات و مبانی نظری
  • محمدی
  • 1398/01/31
  • 5341
مبانی نظری اندازه شرکت: مفهوم، شاخص های شناسایی و اهمیت اندازه شرکت

 

 

 

 

 

ادبیات و مبانی نظری

اندازه شرکت

 

فهرست مطالب

 

 

مفهوم اندازه شرکت

اندازه شرکت به عنوان جایگزینی برای ساختارهای نظری متعدد از جمله ریسک نقدینگی یا حتی هزینه‌های سیاسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حقیقت، اندازه شرکت ممکن است چند بعدی باشد. اندازه شرکت نقش مهمی‌در تعیین نوع روابط شرکت در داخل و خارج محیط عملیاتی ایفا می‌کند و نشان دهنده برتری رقابتی است. از آنجا که دستیابی به سهم بیشتر از بازار نیازمند تولید و فروش و بازاریابی بیشتر است؛ داشتن منابع مالی کافی و اندازه بزرگ تر........

 

---------------------------------------------------------------------------

برای دریافت فایل کامل ادبیات و مبانی نظری اندازه شرکت

به پایگاه منابع علمی حسابداری پادعلم مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 -----------------------------------

 

 

 

به مطلب بالا امتیاز دهید

و پیشنهاداد و نقطه نظرات خود را در خصوص مطلب بالا برای ما ارسال نمایید.

5از 5براساس 14 رای
0 ثبت نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به پاد علم می‌باشد
طراحی سایت توسط نوپرداز