ادبیات و مبانی نظری
تمرکز مشتری
فهرست مطالب
امروزه در محیط کسب و کار، جلب رضایت مشتری، در دستیابی سازمانها به اهدافشان، نقشی مهم و اساسی دارد. تمرکز مشتری به تعداد و اندازه نسبی مشتریانی اشاره دارد که به درآمدهای شرکت کمک میکنند. از آنجایی که سهم بیشتری از درآمد کلی توسط مشتریان عمده (یعنی بزرگترین) یک شرکت تامین میشود، گفته میشود که.....
---------------------------------------------------------------------------
فایل کامل ادبیات و مبانی نظری در حوزه تمرکز مشتری
در پایگاه منابع علمی پادعلم موجود است.
-----------------------------------
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.