تعریف مفهومی و عملیاتی (نحوه اندازه گیری) هزینه نمایندگی
  • تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای حسابداری و مالی
  • محمدی
  • 1397/05/02
  • 5392
تعریف مفهومی و عملیاتی (نحوه اندازه گیری) هزینه نمایندگی

 

 

تعریف مفهومی و عملیاتی (نحوه اندازه گیری) متغیر هزینه نمایندگی

 

 

 

بند شماره یک)

  • تعریف مفهومی:

 رابطه نمایندگی دربرگیرنده قراردادی است که بر طبق آن یک یا چند نفر مالک، شخص دیگری را به عنوان نماینده یا عامل از جانب خود منصوب و اختیار تصمیم‌گیری را به وی توفیض می‌کنند. شکل‌گیری رابطه نمایندگی، همراه با......

 

بند شماره دو)

  • تعریف عملیاتی(نحوه اندازه گیری):

 برای اندازه گیری هزینه نمایندگی از شاخص های مختلف می توان استفاده نمود:.....

 

 

---------------------------------------------------------------------------

فایل کامل  تعریف مفهومی و عملیاتی هزینه نمایندگی

در پایگاه منابع علمی پادعلم موجود است.

دریافت فایل

 -----------------------------------

به مطلب بالا امتیاز دهید

و پیشنهاداد و نقطه نظرات خود را در خصوص مطلب بالا برای ما ارسال نمایید.

5از 5براساس 13 رای
0 ثبت نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به پاد علم می‌باشد
طراحی سایت توسط نوپرداز