تعریف مفهومی و عملیاتی متغیر رقابت در بازار محصول
بند اول)
تعریف مفهومی رقابت در بازار محصول:
رقابتپذیری به معنی توانایی شرکت در ماندگاری در بازار کسب و کار، محافظت......
بند دوم)
تعریف عملیاتی (نحوه اندازه گیری) رقابت در بازار محصول:
رقابت در بازار محصول براساس شاخص هرفیندال-هیرشمن اندازه گیری.....
---------------------------------------------------------------------------
فایل کامل تعریف مفهومی و عملیاتی رقابت در بازار محصول
در پایگاه منابع علمی پادعلم موجود است.
-----------------------------------
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.