تعریف تمرکز مشتری : تعریف مفهومی و نحوه اندازه گیری تمرکز مشتری
  • تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای حسابداری و مالی
  • پادعلم
  • 1400/12/29
  • 2189
تعریف تمرکز مشتری : تعریف مفهومی و نحوه اندازه گیری تمرکز مشتری

 

تعریف مفهومی و عملیاتی متغیر تمرکز مشتری

 

 

 

بند اول)

تعریف مفهومی پیچیدگی تمرکز مشتری:

تمرکز مشتری براساس درصد فروشی است که شرکت به مشتریان اصلی خود دارد. برای نمونه کامپلو و گائو (2017) مشتریانی که حداقل ....

 

بند دوم)

تعریف عملیاتی (نحوه اندازه گیری) پیچیدگی تمرکز مشتری:

برای اندازه گیری متغیر تمرکز مشتری از نسبت ....

 

---------------------------------------------------------------------------

فایل کامل  تعریف مفهومی و عملیاتی تمرکز مشتری

در پایگاه منابع علمی پادعلم موجود است.

دریافت فایل

 -----------------------------------

به مطلب بالا امتیاز دهید

و پیشنهاداد و نقطه نظرات خود را در خصوص مطلب بالا برای ما ارسال نمایید.

5از 5براساس 8 رای
0 ثبت نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به پاد علم می‌باشد
طراحی سایت توسط نوپرداز