آموزش نحوه محاسبه بهای تمام شده محصولات و خدمات
  • آموزش کاربردی محاسبه بهای تمام شده (ABC ؛ TDABC)
  • پادعلم
  • 1348/10/11
  • 568
آموزش نحوه محاسبه بهای تمام شده محصولات و خدمات

آموزش نحوه محاسبه بهای تمام شده محصولات و خدمات

 

آموزش نحوه محاسبه بهای تمام شده محصولات و خدمات با تکنیک هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)

 

(در مدت کوتاه، تجربه عملی کسب کنید و

فرصت شغلی مناسب، برای خود بسازید)

 

با آموزش گام به گام، عملی و غیرحضوری محاسبه بهای تمام شده محصولات و خدمات بیشتر آشنا شوید:

 

  • این دوره آموزشی مخصوص چه کسانی است؟
  • شاغلین بخش دولتی: افرادیکه در دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی شاغل هستند و مایل به یادگیری محاسبه بهای تمام شده فعالیت ها و خدمات سازمان خود می باشند.
  • شاغلین بخش خصوصی: کسانیکه در بخش خصوصی در شرکت های تولیدی، بازرگانی و یا خدماتی شاغل هستنند و تمایل به یادگیری محاسبه بهای تمام شده محصولات و خدمات شرکت خود می باشند.

سایر اشخاصی که علاقه‌مند به مباحث بهایابی و کسب تجربه عملی در زمینه حسابداری صنعتی و محاسبه بهای تمام شده هستند و هنوز در شرکت یا سازمان خاصی مشغول به کار نشده و به دنبال فرصت شغلی مناسبی هستند، نیز می توانند از محتواهای این دوره استفاده کرده و در مدت کوتاهی تجربه عملی راه اندازی یک سیستم حسابداری بهایابی(مبتنی بر تکنیک هزینه یابی بر مبنای فعالیت) را کسب نمایند.

 

  • نحوه آموزش به چه شکل است؟

شیوه آموزش بصورت غیرحضوری است.

پس از دریافت محتواهای آموزشی در هر جلسه، با راهنمایی و آموزش های لازم، اقدامات عملی مربوط به آن مرحله توسط متقاضی انجام و پس از بررسی و نهایی سازی و پاسخ به سوالات و ابهامات، آموزش مرحله بعد آغاز می شود.

نکته: محتواهای آموزشی با مثال واقعی و با اعداد حقیقی می باشد و از پروژه های انجام شده قبلی در بخش خصوصی و دولتی می‌باشد.

 

  • مزیت های دوره آموزشی چیست؟

با توجه به غیرحضوری و همچنین کاربردی بودن این دوره، افراد شاغل می توانند به راحتی و در هر زمانی محتواهای آموزشی را در محل کار خود دریافت کرده و بصورت عملی نحوه محاسبه بهای تمام شده را فراگرفته و با استفاده از داده های سازمان خود پیاده سازی نمایند.

از این رو این دوره آموزشی برای اشخاصی که شاغل بوده و تمایل دارند بصورت عملی نحوه محاسبه بهای تمام شده  محصولات و خدمات سازمان و یا شرکت خود را آموزش و فرابگیرند گزینه بسیار مناسبی است.

سایر افرادی که شاغل نیستند نیز می توانند با دریافت محتواهای آموزشی، بصورت عملی با نحوه محاسبه بهای تمام شده آشنا شده و تجربه یک کار عملی را فرا بگیرند و بعنوان یک حسابدار بهای تمام شده (حسابدار صنعتی) در موقعیت شغلی مناسب مشغول به کار شوند.

 

  • مراحل دوره آموزشی به چه شکل است؟

به طور کلی در این دوره آموزشی، ابتدا شیوه و نحوه جمع آوری داده های مورد نیاز جهت محاسبه بهای تمام شده آموزش داده می شود.(بدین معنی که چه داده هایی برای محاسبه بهای تمام شده مورد نیاز است و این داده ها می بایست از چه مسیر و منابعی جمع اوری گردد؟)

سپس در مرحله بعد نحوه طبقه بندی داده ها تشریح شده و سپس پردازش داده ها، مدل سازی مفهومی و محاسباتی انجام و نهایتا نحوه محاسبه بهای تمام شده آموزش داده می شود.

در مرحله انتهایی نیز نحوه تهیه گزارشات مختلف و مورد نیاز بهای تمام شده آموزش داده می شود.

نکته: مفاهیم و اصطلاحات مورد نیاز بهای تمام شده نیز در طی دوره آموزش داده می شود.

 

شماره تماس جهت آموزش کاربردی و مشاوره نحوه محاسبه بهای تمام شده  محصولات و خدمات با تکنیک  هزینه یابی بر مبنای فعالیت

 09017560681

کانال ایتا :  costing@

به مطلب بالا امتیاز دهید

و پیشنهاداد و نقطه نظرات خود را در خصوص مطلب بالا برای ما ارسال نمایید.

5از 5براساس 18 رای
0 ثبت نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به پاد علم می‌باشد
طراحی سایت توسط نوپرداز