پیشینه پژوهش رقابت بازار محصول : مطالعات داخلی رقابت در بازار محصول
  • مطالعات انجام شده داخل کشور
  • پادعلم
  • 1401/03/30
  • 1406
پیشینه پژوهش رقابت بازار محصول : مطالعات داخلی رقابت در بازار محصول

مطالعات انجام شده داخل کشور

رقابت در بازار محصول

 

مطالعات انجام شده داخل کشور

محسنی ملکی (1400) به بررسی رابطه بین نوع استراتژی و رقابت در بازار محصول با در نظر گرفتن چرخه عمر پرداختند. جامعه آماری پژوهش حاضر، شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق....

 

ابراهیمی ‌و قدمی‌(1400) به بررسی تاثیر نقش شفافیت مالی، مقایسه پذیری صورت‌های مالی و رقابت در بازار محصول در میزان تاثیر شکاف مالیاتی و کارایی سرمایه گذاری پرداختند. تعداد نمونه...

 

خدری و غلامی‌(1400) به بررسی رابطه بین اعتبارات تجاری و چسبندگی هزینه‌ها با تاکید بر نقش تعدیل کنندگی هزینه‌های نمایندگی، رقابت بازار محصول و تمرکز مشتری پرداختند. جامعه آماری....

 

رحمتی (1400) به بررسی رابطه بین بازار رقابت و سرمایه در گردش و سیاست تقسیم سود پرداخت. در این تحقیق از داده‌های ۱۲۶ شرکت در دوره زمانی ۱۳۸۶ الی ۱۳۹۸ استفاده شد. نتایج تحقیق ....

 

حامدی و همکاران (1400) به بررسی تاثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین مدیریت سود و کیفیت سود پرداختند. جامعه آماری پژوهش، شامل ۱۴۰ شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار...

 

ذاکر حسینی و همکاران (1400) به بررسی تاثیررقابت در بازار محصول برکارایی سرمایه گذاری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برای دوره ی زمانی بین سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ ...

 

فتحی و اسماعیلیان (1400) به بررسی اثر رقابت بازار محصول بر ارتباط بین حاکمیت شرکتی و پویایی ساختار سرمایه پرداختند. نمونه...

 

 ---------------------------------------------------------------------------

فایل کامل پیشینه مطالعات انجام شده داخل کشور در حوزه رقابت در بازار محصول

در پایگاه منابع علمی پادعلم موجود است.

دریافت فایل

 -----------------------------------

به مطلب بالا امتیاز دهید

و پیشنهاداد و نقطه نظرات خود را در خصوص مطلب بالا برای ما ارسال نمایید.

5از 5براساس 4 رای
0 ثبت نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به پاد علم می‌باشد
طراحی سایت توسط نوپرداز