پیشینه خارجی رقابت در بازار محصول: پیشینه مطالعات خارجی در حوزه رقابت در بازار محصول
  • مطالعات انجام شده خارج از کشور
  • پادعلم
  • 1348/10/11
  • 689
پیشینه خارجی رقابت در بازار محصول: پیشینه مطالعات خارجی در حوزه رقابت در بازار محصول

 

مطالعات انجام شده خارج از کشور

رقابت در بازار محصول

 

مطالعات انجام شده خارج از کشور

ژانگ و ژو[1] (2022) به بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر نگهداری وجه نقد شرکت: تحلیلی از نوآوری شرکت و محدودیت مالی پرداختند. براساس نمونه ای از بازار سهام چین از ....

 

امینی و همکاران [2](2022) به بررسی رابطه رقابت در بازار محصول و سرمایه گذاری شرکت پرداختند. محققین به این نتیجه دست یافتند که شرکت‌هایی ....

 

لیو و همکاران[3] (2022) به بررسی رابطه رقابت در بازار محصول و عملکرد شرکت پرداختند. محققین با بررسی داده های شرکت های فعال در ...

 

موبین و همکاران[4] (2022)  به بررسی رابطه بین رقابت بازار محصول و عملکرد شرکت‌های چینی: تأثیر میانجی ساختار سرمایه و تأثیر تعدیل‌کننده اندازه شرکت پرداختند. این مطالعه ...

 

ژانگ و همکاران[5] (2022) به بررسی رابطه رقابت در بازار محصول و حق الزحمه حسابرسی پرداختند. محققن با بررسی داده های 2263 سال- شرکت تولیدی فعال در ...

 

چو و فام[6] (۲۰۲۱) در پژوهشی به بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر اهرم مالی پرداختند. یافته های پژوهش ....

 

 ---------------------------------------------------------------------------

فایل کامل پیشینه مطالعات انجام شده خارج از کشور در حوزه رقابت در بازار محصول

در پایگاه منابع علمی پادعلم موجود است.

دریافت فایل

 -----------------------------------

 

 

[1] - Zhang & Zhou

[2] - Amini et al

[3] - Liu etal

[4] - Mubeen

[5] - Zhang et al

 [6] - Chu & Pham

به مطلب بالا امتیاز دهید

و پیشنهاداد و نقطه نظرات خود را در خصوص مطلب بالا برای ما ارسال نمایید.

5از 5براساس 16 رای
0 ثبت نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به پاد علم می‌باشد
طراحی سایت توسط نوپرداز