موضوع پایان نامه و رساله و مقاله بیس انگلیسی حسابداری
  • معرفی به‌روز ترین مقالات حسابداری و محورهای مطالعاتی
  • پادعلم
  • 1402/09/16
  • 247
موضوع پایان نامه و رساله و مقاله بیس انگلیسی حسابداری

 

موضوع پیشنهادی پایان نامه و رساله حسابداری:

تحلیل روند پاداش پرداختی به هیات مدیره: محرک ها و چالش های آن با کاربرد نظریه داده بنیاد برای طراحی مدل مطلوب

 

پاداش پرداختی به هیات مدیره یکی از موضوعات کلیدی در عالم کسب و کار است. هدف از پاداش پرداختی به هیات مدیره تشویق آنان به انجام عملکرد مطلوب، تقویت ارتباط بین عملکرد فردی و پاداش دریافتی و سازماندهی سیستم پاداش بر اساس معیارهای مشخص است. اما این روند دارای چالش ها و محرک های خاصی است که بررسی آنها می تواند به شناخت بهتر این سیستم کمک کند.

 برای اختصاص پاداش، محرک  های مختلفی وجود دارد، که بررسی و شناسایی آنها می تواند برای گروه های مختلف استفاده کننده مفید باشد.

اما در کنار محرک ها، چالش های بسیاری نیز در پاداش پرداختی به هیات مدیره وجود دارد. یکی از چالش های اصلی، تعیین میزان پاداش مناسب برای هر عضو هیات مدیره است. از یک طرف، پاداش ها باید به مقدار بیشتری از حقوق عادی باشند تا بتوانند به عنوان تشویق کننده عمل کنند، اما از طرف دیگر، این مقدار نباید به گونه ای باشد که باعث هدر رفت منابع سازمان شود و منطق انصاف در توزیع پاداش ها را نقض کند.

دیگر چالش هایی که در سیستم پاداش پرداختی به هیات مدیره وجود دارد، شفافیت و عدم تعارض منافع است. پاداش ها باید بر اساس عملکرد واقعی و شفاف عضو هیات مدیره تعیین شوند و باید از تعارض منافع جلوگیری شود. بنابراین، یک سیستم پاداش پرداختی کارآمد نیازمند قوانین و مقررات دقیقی است که این مسائل را پوشش دهد.

 

با توجه به توضیحات فوق و وجود محرک ها و چالش های مختلف در تعیین پاداش پرداختی به مدیران، پیشنهاد می شود که محققان به تحلیل روند پاداش پرداختی به هیات مدیره: محرک ها و چالش های آن با کاربرد نظریه داده بنیاد برای طراحی مدل مطلوب بپردازند.

 

------------------------------------------------

برای دریافت موضوع و مقاله بیس حسابداری با شماره 09017560681 تماس حاصل فرمایید

و یا به کانال ما در ایتا مراجعه نمایید.

ورود به کانال        کانال ایتا padelm_ir@

 

 

به مطلب بالا امتیاز دهید

و پیشنهاداد و نقطه نظرات خود را در خصوص مطلب بالا برای ما ارسال نمایید.

5از 5براساس 21 رای
0 ثبت نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به پاد علم می‌باشد
طراحی سایت توسط نوپرداز